Saida Syamim's Life Story

The Disclaimer





Assalammualaikum wa Ahlan Wasahlan to my blog fat zomba(s). I just shared what I like and feel.Sesungguhnya segala yang baik datangnya daripada Allah SWT dan apa yang buruk datangnya daripada kekhilafan saya sendiri. Keep love Allah SWT & Rasulullah :)


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Edited by :
Saida Syamim (the owner)

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2013/saidasyamim.blogspot


Permulaan baru


Friday 17 May 2013 03:21 0 Atashinci(s)

 17.5.2013 . 
10 days to go. Now dah buat pilihan . Hihi 27 dah start mendaftar di matrik Pahang (kmph) .
Perasaan ? memang sedih la nak tinggal rumah . tinggal mak ayah dll. tinggal kampung . Cehh . Dahla jauh , xpe mungkin rezeki saya di matrik.

Alhamdulillah Allah permudahkan jalan untuk aku memilih. Sebelum ni risau takut hati berbelah bagi nak masuk mana, tapi bila cek upu tadi 
"dukacita dimaklumkan anda tidak berjaya "

Tersenyum . Bukan rezeki saya. Hikmah pasti ada. Matrik lah yg saya akan pergi.
Tahniah kepada yg berjaya, mungkin course2 yg saya mohon kuota dah penuh . Tahun ni berapa ramai yang dapt straight A berbanding saya, saya dapat 6A sje. 

Before this, dapat offer unikl . Pilihan pertama saya dapat . Diploma in chemical engineering (food). Unikl is IPTS. mmg best, timbul minat, tapi saya lebih minat account .

Cek laman kmph tadi , nama sudah pun tersenarai dalam penempatan blok , dapat block A1 , block pertama rasanya. Lega .. Persiapan pun baru 60% , so minggu ni sibuk siapkan dokumen dan beli barang2 ajelah,,

Semoga Allah mempermudahkan perjalanan , pendaftaran saya disana. Allah knows the best for me. Thank you Allah . I'll prove my best In Shaa Allah ...